هدست بلوتوث نیا NIA S1000
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

هدفون نیا S1000 هم از اتصال وایرلس و هم از اتصال از طریق کابل پشتیبانی می کند و یک انتخاب مناسب برای مصارف خانگی و گیمینگ است. این هدست با کیفیت و وضوح بالا لذت انجام بازی های کامپیوتری و یا تماشای فیلم را برای شما دو چندان می کند. برای دریافت اطلاعات تکمیلی با ما و این راهنمای جامع که توسط سایت های حرفه ای ایده برتر پارسیان، دیجی کالا و جانبی بررسی شده اند همراه باشید.

دیجی کالا:

مشخصات فنی

  • نوع اتصال
    بی‌سیم و باسیم
  • نوع گوشی
    دو گوشی
  • مناسب برای
    گیمینگ
  • رابط
    جک 3.5 میلی‌متری , بلوتوث , شیار کارت حافظه
  • امپدانس
    320 اهم
  • پاسخ فرکانسی
    20-20000 هرتز

ایده برتر پارسیان:

  • یک هدست راحت و نرم، مجهز به کاپ های بزرگ

هدست بلوتوثی نیا S1000 به گونه ای طراحی شده که در هنگام استفاده های طولانی مدت باعث ایجاد خستگی و ناراحتی شما نشود. این هدست بلوتوث به کاپ های 50 میلی متری مجهز است که در قسمت داخلی آنها از فوم نرم و روکش پلاستیکی با کیفیت استفاده شده است. اندازه بزرگ کاپ های هدست بلوتوث نیا NIA S1000
 باعث می شود تا در هنگام استفاده از آنها تمام فضای روی گوش شما پوشش داده شود و از ورود صداهای اضافی به گوش جلوگیری شود.

هدبند هدست بی سیم نیا S1000 نیز از کیفیت ساخت قابل قبولی برخوردار است و ارتفاع آن در هنگام قرار گرفتن بر روی سر به شکل خودکار تنظیم می شود. این نوع طراحی مانع از وارد آمدن فشار به سر کاربر در هنگام استفاده از هدست می شود. بر روی هدبند این هدست دور گوشی دکمه های کنترلی شامل دکمه تغییر حالت (Mode) و کم و زیاد کردن صدا نیز قرار دارد که دسترسی به آنها به سادگی انجام می گیرد.

  • پشتیبانی از قابلیت اتصال بی سیم و با سیم

شما می توانید از هدفون بلوتوثی NIA S1000 هم به صورت بی سیم و هم به صورت باسیم استفاده کنید. این هدست به بلوتوث نسخه 4.2 مجهز است و به آسانی می توان آن را به انواع گوشی های موبایل، تبلت، لپ تاپ، کامپیوتر و دیگر دستگاه های دارای بلوتوث، به صورت وایرلس متصل کرد. در هنگام استفاده از هدفون بی سیم نیا S1000 توجه داشته باشید که فاصله هدفون یا هدست و دستگاه متصل به آن از 10 متر بیشتر نشود؛ در غیر این صورت اتصال بلوتوثی میان آنها قطع می شود.

اگر امکان استفاده از بلوتوث برایتان فراهم نبود، می توانید به راحتی هدفون باسیم نیا S1000 را از طریق کابل AUX به دستگاه مورد نظرتان متصل کنید. بر روی بدنه این هدست جک 3.5 میلی متری تعبیه شده که در صورت نیاز می توانید از آن استفاده کنید. ضمن اینکه هدست NIA S1000 از کارت حافظه های TF و SD با ظرفیت حداکثر 32 گیگابایت نیز پشتیبانی می کند. پس اگر فایل های موسیقی شما بر روی کارت حافظه ذخیره شده، نیازی به انتقال آنها به کامپیوتر یا موبایل ندارید و می توانید آنها را به صورت مستقیم با استفاده از این هدست پخش کنید.

مورد قابل ذکر دیگر در رابطه با هدست بلوتوث نیا S1000 امکان دریافت امواج رادیویی FM با آن است. از این جهت می توان این هدست را یک انتخاب ایده آل برای علاقه مندان به برنامه های رادیویی دانست. البته توجه داشته باشید که برای بهره مندی از این قابلیت، باید در موقعیت مکانی مناسب قرار داشته باشید تا هدست قادر به دریافت امواج رادیویی باشد.

برای کسب اگاهی بیشتر کلیک کنید.

در پایان قابل ذکر است که قیمت هدفون بلوتوثی NIA S1000 باتوجه باقابلیت های آن مقرون به صرفه می باشد شما می توانید برای خرید این محصول به سایت فروشگاهی ایده برتر مراجعه نمایید.





:: بازدید از این مطلب : 147
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : چهار شنبه 21 خرداد 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی